Планове надходження літератури до бібліотеки коледжу

Планове надходження літератури від Комунального закладу Київської обласної ради «Сервісно-ресурсного центру» . В лютому книжковий фонд поповнився  навчально-методичної літературою серії «Нова українська школа» в обсязі 19 назв (578 примірників).

Відеознайомство з новою літературою на нашому YouTube-каналі: ВІДЕО

 

Анотації до книг

  1. Гущина Н.І. Нова українська школа: організація позаурочної діяльності в початковій школі на засадах партнерської взаємодії учасників освітнього процесу: навч.-метод. Посіб./ Н.І.Гущина, Т.Г.Орлова, Л.Г.Кондратова. – К.: Виданичий дім «Освіта»,2021. – 160 с.
  2. Малініна Л. Нова українська школа: псхолого-педагогічна підтримка молодших школярів із труднощами в навчанні: навч.-метод.посіб./ Лоліта Малініна. – Київ: Грамота, 2021. – 64 .

У посібнику подано класифікацію «труднощів у навчанні», а також практичний матеріал щодо шляхів їхнього подолання молодшими школярами/школярками. Акцент зроблено на формуванні самостійності учнів та учениць, їхньому самоусвідомленні та саморозумінні.

  1. Малініна Л. Нова українська школа: формування соціальної компетентності учнів початкової школи: навч.-метод.посіб./ Лоліта Малініна. – Київ: Грамота, 2021. – 72 с.

У посібнику подано теоретичний та практичний матеріал із формування соціальної компетентності в учнів та учениць початкової школи в умовах запровадження НУШ , зокрема соціально-емоційного навчання форма діалогу сприяє активізації власних творчих ресурсів учителів/учительок для її подальшого успішного впровадження.  Для вчителів/вчительок початкової школи, соціальних педагогів, шкільних психологів.

  1. Доценко С.О. Онлайн-безпека учасників освітнього процесу в умовах дистанційного і змішаного навчання: навч.-метод.побі./С.О.Доценко, В.В.Ворожбіт-Горбатюк, Т.М. Собченко. – Харків:Вид-во «Ранок», 2021. – 192 с.

Онлайн-безпека в інформаційному суспільстві є одним з основних напрямків фундаментальних досліджень у сфері інформаційних технологій, які використовуються під час вивчення практично всіх шкільних дисциплін. Сучасний учитель повинен знати основні принципи безпеки цифрових технологій у професійній діяльності, уміти користуватися засобами кібербезпеки електронних освітніх ресурсів для навчання з урахуванням психолого-педагогічних особливостей учнів.

Запропоновані в цьому посібнику теоретичні матеріали, інструкції, лайфхаки, практичні завдання допоможуть учителям захистити свою діяльність, свої персональні дані від кібератак.

Навчально-методичний посібник призначено для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

  1. Онопрієнко О.В. Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи: навч.-метод.посіб./О.В.Онопрієнко. – Харків: Вид-во «Ранок», 2021. – 208 с.

У посібнику розкрито дидактико-методичні засади здійснення контролю та оцінювання результатів навчання молодших школярів у контексті реалізації новітній функцій контрольно-оцінювальної діяльності. Визначено змістовий діапазон навчальних досягнень учнів початкової школи; описано методику створення інструментів вимірювання навчальних досягнень на різних етапах процесу навчання. Призначено для науковців, викладачів закладів вищої педагогічної освіти, учнів, здобувачів вищої освіти, авторів підручників для початкової школи.

  1. Гільберг Т.Г. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа:технологічна освіта в початковій школі»: для пед.працівників/ Тетяна Гільберг [та ін.]. – Київ: Генеза, 2021. – 160 с.

Основною метою посібника є формування відповідних методичних компетенцій учителів-практиків та майбутніх учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (Технологічна освітня галузь).

Для вчителів початкової школи, які реалізують освітній інтегрований курс «Я досліджую світ», учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів та тих, хто цікавиться питаннями методики викладання інтегрованого курсу.

  1. Костенко Т.М. Нова українська школа: формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування: навч.-метод. посіб./ Т.М. Костенко, К.С. Довгопола. – Харків: Вид-во «Ранок», 2021. – 176 с.

У навчально-методичному посібнику надано теоретичне підґрунтя та практичні поради щодо формування у молодших школярів  навичок конструктивного спілкування. Розкрито проблеми взаємовідносин у класних колективах  та надано  та надано технології , які формують життєві цінності, розвивають інтелектуальний і культурний рівні школярів, сприяють набуванню навичок конструктивного спілкування, навчають  вирішувати конфліктні ситуації та попереджувати їх, створювати сприятливі умови у колективі. Навчально-методичний посібник призначено для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.  

  1. Нова українська школа: організація медіаосвіти у початковій школі: навчально-методичний посібник/Старагіна І.П., Волошенюк О.В., Ганик О.В. – Київ: ПРОПАПІР, 2021. – 160 с., іл.

Навчально-методичний посібник присвячений найактуальнішій проблемі сучасної освіти – формуванню медіаграмотності в учнів початкової школи.  Автори пропонують аналіз дидактичних основ формування медіаграмотності в молодшому шкільному віці й на прикладах показують шляхи реалізації дидактичних принципів у навчальному процесі. Видання адресоване вчителям початкових класів, фахівцям з питань підвищення  кваліфікації вчителів, студентам педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

  1. Вакарін С.І. Нова українська школа: Дидактичні основи STREAM-освіти в початковій школі: Навчально-методичний посіб. / Сергій Вакарін. – Київ: Саміт-книга, 2021. – 144 с.

Автор описує інноваційну систему навчання STREAM для вчителів початкової школи. Від шкільної освіти передовим галузям економіки сьогодні потрібні випускники з гарною підготовкою з предметів природничо-математичного циклу. Том виникають новаторські системи освіти  - од на з них (STEM) стала особливо популярною. Але виникла необхідність у додаткових стимулах, а також у вмінні бачити картину в цілому, знаходити нестандартні рішення. Це покликана дати система STREAM. STREAM -  це напрямок освіти, в якому природничі науки та технології інтерпретуються через інженерію, мистецтва, гуманітарні та соціальні науки із застосуванням математики, читання та письма.

      10. Суховірський О.В. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інформатики 1-4 класах закладах загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу»: для пед.працівників/ Олег Суховірський. – Київ: Генеза, 2021. – 160 с.

Посібник розкриває методику навчання інформатики в початкових класах на засадах компетентнісного підходу, який підсилює практичну спрямованість предмета та на основі якого укладено Державний стандарт початкової освіти та чинні Типові освітні програми початкової школи. Зокрема висвітлено такі питання: що включає це поняття; як постійний розвиток комп’ютерної техніки впливає на життя і які корективи вносить у методику навчання інформатики в початкових класах; чому вона зазнає постійного оновлення.

Для вчителів школи, методистів, учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів і тих, хто цікавиться питаннями методики викладання пропедевтичного курсу інформатики в молодшій школі.

      11. Коробко С.Л. Нова українська школа: діагностична та корекційно-розвивальна робота з молодшими школярами: навчально-методичний посібник/ С.Л.Коробко, О.І.Коробко. – Київ: Літера ЛТД, 2021. – 160 с.

    12. Трипольська О.О. Нова українська школа: організація дистанційного і змішаного навчання в початковій школі: навч.-метод.посіб./ [О.О. Трипольська, О.А. Блізнякова, О.В.Вовк та ін. ] – Харків: Вид-во «Ранок», 2021. – 208 с.

У посібнику зібраний досвід учителів-практиків початкової школи та алгоритми роботи щодо дистанційного та змішаного навчання; проаналізовані сервіси онлайн; лайфхаки на допомогу вчителям, учням та батькам. Особливий акцент зроблений на можливості платформи Google Classroom, в електронних матеріалах до посібника містяться інструкції для покрокового освоєння додатку та приклади уроків, створених на цій платформі. Посібник може бути цікавим в системі підвищення кваліфікації педагогів НУШ, зокрема у самоосвіті та саморозвитку педагогів. Для вчителів початкової школи.

  1. Копосов П. Г. Нова українська школа: дидактичні особливості організації навчально-ігрової діяльності учнів 1 – 2 класів6 навч.-метод.посіб./ П.Г.Копосов. – Харків: Вид-во «Фабула», 2021. – 160 с.

Державний стандарт передбачає організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегрованій основі та з переважанням ігрових методів у першому класі (1-2 класи). Концепція Нова українська школа націлює педагогів у роботі з молодшими школярами на те, щоб вони широко застосовували методи викладання, засновані на співпраці (ігри, проєкти).

Значення ігрової діяльності в організації навчально-виховного процесу з молодшими школярами у психології і педагогіці доведено як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Проте методика організації навчально-ігрової діяльності потребує ще більшої систематизації і висвітлення у зв’язку з тим, що ей аспект вийшов на рівень не лише особистої ініціативи науковця чи вчителя, а став вимогою нормативних документів щодо організації освітнього процесу в початкові школі. Навчально-методичний посібник призначено для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

  1. Нова українська школа: методика навчання фізичної культури у 1 – 4 класах закл.сер.освіти: навч.-метод.посіб./ А.А.Боляк, Г.А.Коломоєць, А.А.Ребрина, Н.Л. Боляк. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2021. – 160 с.
  2. Нова українська школа: український правопис у системі формування орфографічної компетентності в учнів початкової школи: нав.-мето.посіб./ Н.О. Воскресенська, М.В.Коновалова, І.М.Літвінова, ОГ.О.Якименко. – Харків: Вид-во «Ранок», 221. – 160 с.

У посібнику зірано рекомендації щодо способів формування орфографічної компетентності в чнів початкової школи із застосуванням правил українського правопису. Наведено правила орфографії та пунктуації, які рекомендують чинні освітні програми, запропоновано різноманітні форми роботи для їх опанування та застосування на практиці на різних етапах навчання.

Для вчителів початкових класів та всіх, хто працює з дітьми молодшого шкільного віку для формування в них орфографічної компетентності. 

  1. Рацюк О.І. Нова українська школа: методика навчання французької мови 1 – 4 класах закл.заг.сер.освіти на засадах компетентнісного підходу: навч.-метод.посіб./ О.І.Рацюк, О.М. Якоб. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2021. – 48 с.
  2. Гедрик Г.М. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання іноземної мови в початковій школі осіб з порушенням слуху на засадах компетентнісного підходу»: для пед.працівників, які працюють з учнями з особливими освіт.потребами/ Галина Гедрик, Олена Савчук. – Київ: Генеза, 2021. – 96 с.

Педагогічні аспекти навчання іноземної мови осіб з порушеннями слуху висвітлено на основі дактильного та мануорального мовлення. Реалізація компетентнісного підходу здійснюється за допомогою впровадження в освітній процес сучасних технологій навчання, зокрема  через формування англомовної лексичної компетентності. Розкрито особливості побудови стратегій навчання в умовах бімодально-білінгвального підходу із застосуванням дидактичних ігор, інтерактивних методі і прийомів. Уміщено зразки моделювання уроків з іноземної мови в початковій ланці з досвіду роботи.

Для сурдопедагогів, учителів інклюзивних класів, методистів, учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів.

  1. Костенко Т.М. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу» : для пед.працівників, які працюють з учнями з особливими освіт.потребами/ Тетяна Костенко, Ольга Бабяк – Київ: Генеза, 2021. – 144 с.

Видання створено на допомогу педагогам у спеціальній освіті дітей з порушенням зору у початкових класах на етапі переходу до інноваційних моделей навчання з акцентом на компетентнісний підхід. Подано теоретичні, методичні й тифлопедагогічні засади інклюзивного навчання інформатики, методику вивчення системи тем, методику оцінювання результатів навчання. Уміщено матеріал про засоби організації вивчення предмету, правила техніки безпеки, профілактику комп’ютерної залежності тощо.

Для тифлопедагогів, учителів інклюзивних класів, методистів, учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів.

  1. Чайка М.С. Усатенко Г.В. , Кривоногова О.В. Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник. – Київ: ФОП Усатенко Г.В., 2021. – 80 с.

 

Навчально-методичний посібник розкриває зміст поняття альтернативна і додаткова комунікація (АДК) як сукупність  способів спілкування, які використовуються у разі порушень словесного мовлення. У видання наведено приклади допоміжних технологій для комунікації, практичні кейси використання АДК від українських громадських організацій, які займаються реабілітацією людей з інвалідністю. Навчально-методичний посібник розкриває практичний досвід використання АДК. Призначений для ознайомлення широкого загалу з можливостями, що існують для побудови ефективної комунікації у випадах мовленнєвих порушень.

 

 

 

КЗ КОР "БОГУСЛАВСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
імені І.С.Нечуя-Левицького"

Офіційний сайт коледжу

Адреса: 09701, Київська область,
м.Богуслав, вул.Інтернаціональна, 17
E-mail: info@bgc.edu.ua

Тел./факс: (04561) 4-28-86,
Тел.:
(04561) 4-28-85
(Приймальна комісія)

МТС: (066) 080-73-26,
Life: (093) 052-34-00

© КЗ КОР "Богуславський гуманітарний фаховий коледж імені І.С. Нечуя-Левицького" 2024.

Search